Strona projektu
Utworzenie 102 nowych i trwałych miejsc pracy na terenie województwa lubelskiego.
Lublin, 23.06.2022r.
Szanowni Państwo,
poniżej znajduje się lista rankingowa IV edycji naboru biznesplanów, tj. gr.8,9. Zachęcam do zapoznania się z jej zawartością.
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA - EDYCJA III, GR.8,9
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 23.06.2022r.
Szanowni Państwo,
poniżej znajduje się lista rankingowa III edycji naboru biznesplanów, tj. gr.6,7. Zachęcam do zapoznania się z jej zawartością.
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA - EDYCJA III, GR. 6,7
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 21.06.2022r.
Szanowni Państwo,
poniżej znajduje się lista rankingowa IV edycji naboru biznesplanów, tj. gr.8,9. Zachęcam do zapoznania się z jej zawartością.
WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA EDYCJA IV - GR.8,9
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 13.06.2022r.
Szanowni Państwo,
poniżej znajduje się lista rankingowa III edycji naboru biznesplanów, tj. gr.6,7. Zachęcam do zapoznania się z jej zawartością.
WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA - EDYCJA III, GR. 6,7
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 06.06.2022r.
Szanowni Państwo,
zachęcam do zapoznania się z OSTATECZNĄ LISTĄ RANKINGOWĄ - EDYCJA II, GR.4,5
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 01.06.2022r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż nabór biznesplanów dla edycji IV tj. grupy 8 i 9 odbędzie się w terminie 13-15.06.2022r. w biurze projektu przy ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin w pokoju 602 (tam gdzie odbywała się rekrutacja). Przypominam, iż pracujemy w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Reszta informacji dot. naboru (dokumentacja, itp.) jak poniżej, w poprzednim naborze.
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 30.05.2022r.
Szanowni Państwo,
zachęcam do zapoznania się ze WSTĘPNA LISTĄ RANKINGOWĄ - EDYCJA II, gr.4,5
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 26.05.2022r.
Szanowni Państwo,
zachęcam do zapoznania się z OSTATECZNA LISTĄ RANKINGOWĄ - EDYCJA I, GR.1,2,3
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 23.05.2022r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż nabór biznesplanów dla edycji III tj. grupy 6 i 7 odbędzie się w terminie 01-03.06.2022r. w biurze projektu przy ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin w pokoju 602 (tam gdzie odbywała się rekrutacja). Przypominam, iż pracujemy w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Reszta informacji dot. naboru (dokumentacja, itp.) jak poniżej, w poprzednim naborze.
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 16.05.2022r.
Szanowni Państwo,
zachęcam do zapoznania się ze WSTĘPNA LISTĄ RANKINGOWĄ - EDYCJA I.
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 09.05.2022r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż nabór biznesplanów dla edycji II tj. grupy 4 i 5 odbędzie się w terminie 18-20.05.2022r. w biurze projektu przy ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin w pokoju 602 (tam gdzie odbywała się rekrutacja). Przypominam, iż pracujemy w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Reszta informacji dot. naboru (dokumentacja, itp.) jak poniżej, w poprzednim naborze.
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 22.04.2022r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż nabór biznesplanów dla edycji I tj. grupy 1,2 i 3 odbędzie się w terminie 04-06.05.2022r. w biurze projektu przy ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin w pokoju 602 (tam gdzie odbywała się rekrutacja). Przypominam, iż pracujemy w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Informuję również, że:
Proszę pamiętać o wszystkich obowiązkowych załącznikach, aby uniknąć wydłużenia procedury oceny formalnej biznesplanów. Jeżeli nie dołączą Państwo dokumentów potwierdzających państwa kwalifikacje i doświadczenie to niestety będą Państwo tracili punkty w ocenie ww. kategorii - warto o tym pamiętać.
Państwa biznesplany ocenia niezależna komisja złożona z dwóch ekspertów, dlatego też należy przygotować komplet dokumentów, który będzie składał się z dwóch identycznych plików dokumentów, tak aby każdy z oceniających mógł je równocześnie ocenić.
Dokumenty proszę drukować DWUSTRONNIE.
Dokumenty należy przynosić ułożone, proszę ich nie bindować, ani nie wkładać do skoroszytów, najlepiej umieścić je w koszulce (można dodatkowo zszyć zszywaczem) w porządku jak niżej.
Poniżej znajdują się aktualne dokumenty, które należy złożyć jako komplet dla 1 osoby podczas naboru biznesplanów:
Dotacja inwestycyjna:
Wsparcie pomostowe:
Gdybyście Państwo nie wiedzieli jak wypełnić formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis to tu jest instrukcja jak to zrobić oraz przykład wypełnionego formularza.
Do uzupełnienia formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis będą Państwo potrzebowali ID gminy, w której zamieszkujecie, znajdziecie je w: Lista ID gmin z całej polski.
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 11.03.2022r.
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczamy listę uczestników do projektu "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę".
Z osobami znajdującymi się na ostatecznej liście uczestników do projektu skontaktujemy się mailowo w celu przesłania harmonogramu zajęć.
Wszystkie osoby znajdujące się na liście ostatecznej, tj. wszystkie osoby w pozycjach od 1 do 90 proszone są o udanie się do odpowiednich urzędów celem zdobycia zaświadczeń potwierdzających ich status na rynku pracy, tj:
Zgodnie z §5 pkt.6 Regulaminu rekrutacji dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w projekcie na dzień rozpoczęcia udziału w nim są:
Zaświadczenia, o których mowa powyżej uznaje się za ważne przez okres 30 dni od dnia ich wydania.
Lista uczestników do projektu AKTUALIZACJA 11.03.2022 - PDF
Lista uczestników AKTUALIZACJA 11.03.2022 - Skan z podpisem zatwierdzającym
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 11.03.2022r.
Szanowni Państwo,
w zw. z zapisami występującymi w Regulaminie rekrutacji uczestników projektu w § 8 pkt 28) zamieszczamy poniższą listę:
Lista kandydatów z informacją o uzyskanym wyniku pozytywnym/negatywnym
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 03.03.2022r.
Szanowni Państwo,
wystąpił problem ze skrzynką nadawczą naszego serwera poczty e-mail. W zw. z powyższym możecie Państwo otrzymywać maile z adresu: badzprzedsiebiorczy.lbs@gmail.com
Mamy nadzieję, że ww. problemy są chwilowe i szybko uda nam się je rozwiązać.
Skrzynka odbiorcza działa bez zarzutu, więc możecie Państwo śmiało do nas pisać na dotychczasowy adres ;)
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 03.02.2022
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż rekrutacja do projektu "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę" zakończy się dnia 7.02.2022 r. o godz. 16.00.
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 14.01.2022r.
Szanowni Państwo,
W związku z dużym zainteresowaniem mężczyzn rekrutacją do projektu "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę" całość ww. grupy docelowej została już zrekrutowana.
W zw. z powyższym od dnia 14.01.2022r. od godz.11:30 serdecznie zapraszamy do składania dokumentów jedynie kobiety bezrobotne lub bierne zawodowo.
Pozdrawiamy,
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 11.01.2022r.
Szanowni Państwo,
W związku z dużym zainteresowaniem osób pracujących rekrutacją do projektu "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę" całość ww. grupy docelowej została już zrekrutowana.
W zw. z powyższym od dnia 12.01.2022r. serdecznie zapraszamy do składania dokumentów jedynie kobiety i mężczyzn bezrobotnych lub biernych zawodowo.
Pozdrawiamy,
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 30.12.2021r.
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że 11.01.2022r. rusza rekrutacja do projektu "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę"!
Dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdą Państwo w zakładce "Dokumenty do pobrania", która znajduje się po lewej stronie ekranu.
Biuro projektu: ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin, piętro I, pokój 602 czynne w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
____________________________________________________
Lublin, 02.11.2021r.
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że projekt "Bądź przedsiębiorczy - załóż firmę" rozpoczął się z dniem 01.11.2021r.
Obecnie czekamy na akceptację dokumentów przez Urząd Marszałkowski.
Więcej informacji o naborze już wkrótce!
Pozdrawiamy
Zespół Projektu
CEL PROJEKTU: Utworzenie 102 nowych i trwałych miejsc pracy na terenie województwa lubelskiego poprzez wsparcie szkoleniowe dla 90 os.(54K,36M), udzielenie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej i wsparcie pomostowe dla 76 os.(46K,30M), w wieku 30 lat i więcej, zamieszkujących(w rozum. KC) na terenie województwa lubelskiego do 30.06.2023r.
Osiągnięcie celu głównego projektu przyczyni się do osiągnięcia:
a)celu RPOWL „Zwiększenie liczby nowych i trwałych miejsc pracy w regionie”,
b)celu RSIWL do 2020 „Rozwój efektywnych instrumentów wsparcia innowacyjności i konkurencyjności gosp. woj.”
oraz zminimalizowania problemów wskazanych w RPO WL 2014-2020:
a)ograniczone możliwości generacyjne miejsc pracy,
b)niskiego stopnia nasycenia przedsiębiorstwami,
c)trudnego dostępu do finansowania na rozwój przedsiębiorstw.
Poprzez kompleksowe wsparcie dla uczestników projektu obejmujące szkolenia, dotacje na działalności gospodarcze i wsparcie pomostowe, co przełoży się na wzrost liczebności nowych firm i przyczyni się do utworzenia 102 nowych miejsc pracy oraz dalszego stymulowania rozwoju ekonomiczno- społecznego województwa lubelskiego.
Projekt skierowany
jest do 90 osób fizycznych w wieku 30 lat i więcej, zamieszkałych na terenie
województwa lubelskiego w rozumieniu KC, zamierzających rozpocząć prowadzenie
działalności gospodarczej, z wyłączeniem osób zarejestrowanych jako
przedsiębiorcy w KRS, CEIDG lub prowadzący działalność na podstawie odrębnych
przepisów (w tym działalność adwokacka, komornicza lub oświatowa) w okresie 12
miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu.
Uczestnikami projektu będzie 90 osób (54K/36M) zamierzających
rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej, które łącznie spełniają
kryteria formalne grupy docelowej zawarte w Regulaminie konkursu tj.:
a) osoby fizyczne w
wieku 30 lat i więcej,
b) osoby zamieszkujące
na terenie woj. lubelskiego (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego),
c) osoby, które nie
posiadały wpisu do CEIDG, nie były zarejestrowane jako
przedsiębiorcy w KRS lub nie prowadziły działalności gospodarczej na podstawie
odrębnych przepisów w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień
przystąpienia do projektu.
Ponad to uczestnicy/czki projektu muszą należeć
do co najmniej jednej z niżej wymienionych grup:
d) osoby bezrobotne (w
tym zarejestrowane w urzędzie pracy jako osoby bezrobotne) lub bierne zawodowo
zwłaszcza te, które znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy
tj.:
i) osoby starszej tj.: w wieku 50 lat więcej,
ii) kobiety (+2pkt
podczas rekrutacji),
iii) osoby
z niepełnosprawnościami
iv) osoby z niskimi
kwalifikacjami,
v) osoby długotrwale
bezrobotne
e) osoby ubogie
pracujące;
f) osoby zatrudnione
na umowy krótkoterminowe lub cywilno – prawne których miesięczne zarobki nie
przekraczają 120% wysokości minimalnego wynagrodzenia w odniesieniu do miesiąca
poprzedzającego przystąpienie do projektu;
g) bezrobotni
mężczyźni w wieku 30-49 lat nie należący do kategorii osób znajdujących się
w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy;
Dodatkowo
uczestnicy projektu mogą należeć do kategorii
poniżej:
h) imigranci,
reemigranci,
i) osoby odchodzące z
rolnictwa i ich rodziny;
j) osoby bezrobotne,
które straciły prace po 14.03.2020 r. z powodu pandemii COVID-19
Podane niżej dokumenty są w formacie dokumentów Microsoft Office Word, gdyby potrzebowali Państwo dokumentów w wersji PDF to prosimy o kontakt mail: badzprzedsiebiorczy@lsb.lublin.pl
Etap I - REKRUTACJA
Razem z ww. dokumentami rekrutacyjnymi należy złożyć:
Obligatoryjnie:
1.podpisany przez Kandydata/kę egzemplarz regulaminu rekrutacji
2.oświadczenie uczestnika projektu o niekorzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł finansowania
3.Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis
4.oświadczenie uczestnika projektu dot. wpisu do rejestru przedsiębiorców w KRS
5.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nieprowadzeniu działalności gospodarczej w ciągu ostatnich 12 miesięcy (nie starsze niż 30 dni od daty wydania)
W zależności od przypadku:
1.zaświadczenie z Urzędu Pracy o byciu osobą bezrobotną zarejestrowaną (nie starsze niż 30 dni od daty wydania) – dot. osób zarejestrowanych w PUP/MUP
2.zaświadczenie z ZUS informujące czy dana osoba została zgłoszona do ubezpieczeń społecznych z tytułu umowy o pracę, wykonywania umowy agencyjnej/zlecenia, prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej lub innego tytułu stanowiącego podstawę do ubezpieczeń społecznych. (nie starsze niż 30 dni od daty wydania) – dot. osób biernych zawodowo oraz bezrobotnych niezarejestrowanych
3.zaświadczenie z ZUS informujące czy dana osoba została zgłoszona do ubezpieczeń społecznych z tytułu umowy o pracę, wykonywania umowy agencyjnej/zlecenia, prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej lub innego tytułu stanowiącego podstawę do ubezpieczeń społecznych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. (nie starsze niż 30 dni od daty wydania) – dot. osób długotrwale bezrobotnych
4.kopia umowy o pracę/cywilno-prawnej potwierdzona za zg. z oryginałem oraz zaświadczenie od pracodawcy jasno wskazujące warunki umowy (co najmniej: rodzaj umowy, okres trwania umowy, wynagrodzenie wynikające z umowy oraz wynagrodzenie przyznane w miesiącu poprzedzającym przystąpienie do projektu) – dot. osób ubogo pracujących oraz pracujących na umowy krótkoterminowe lub cywilno/prawne
5.orzeczenie o niepełnosprawności lub inny dokument potwierdzający niepełnosprawność – dot. osób niepełnosprawnościami
6.Zaświadczenie o posiadanych/nieposiadanych powierzchniach użytków rolnych w hektarach fizycznych i przeliczeniowych – dot. osób odchodzących z rolnictwa, tj. opłacających składki KRUS
7.kopia świadectwa pracy poświadczona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie od pracodawcy dot. wypowiedzenia umowy/ likwidacji stanowiska – dot. osób, które zaznaczyły, że są osobami które utraciły pracę z powodu COVID-19
Do Państwa wiadomości podajemy również wzory kart oceny. Nie należy ich składać podczas rekrutacji! Warto się z nimi zapoznać, aby wiedzieć co będzie oceniane przez komisje podczas weryfikacji formularzy rekrutacyjnych:
Etap II - SZKOLENIA
Etap III - KONKURS BIZNESPLANÓW
Państwa biznesplany ocenia niezależna komisja złożona z dwóch ekspertów, dlatego też należy przygotować komplet dokumentów, który będzie składał się z dwóch identycznych plików dokumentów, tak aby każdy z oceniających mógł je równocześnie ocenić.
Dokumenty proszę drukować DWUSTRONNIE.
Dokumenty należy przynosić ułożone, proszę ich nie bindować, ani nie wkładać do skoroszytów, najlepiej umieścić je w koszulce w porządku jak niżej.
Poniżej znajdują się dokumenty, które należy złożyć jako komplet dla 1 osoby podczas naboru biznesplanów:
Dotacja inwestycyjna:
Wsparcie pomostowe:
Gdybyście Państwo nie wiedzieli jak wypełnić formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis to tu jest instrukcja jak to zrobić.
Do Państwa wiadomości podajemy również wzory kart oceny. Nie należy ich składać podczas naboru! Warto się z nimi zapoznać, aby wiedzieć co będzie oceniane przez komisje podczas weryfikacji biznesplanów oraz wniosków o wsparcie pomostowe:
Etap IV - DOTACJA
Szkolenia specjalistyczne indywidualne:
marzec:
Lubartów:
Lublin
kwiecień:
Harmonogram szkoleń specjalistycznych indywidualnych - kwiecień
maj:
Harmonogram szkoleń specjalistycznych indywidualnych - maj
czerwiec:
Harmonogram szkoleń specjalistycznych indywidualnych - czerwiec
Szkolenia specjalistyczne grupowe:
harmonogram gr.4 - aktualizacja 04.04.2022
harmonogram gr.5 - aktualizacja 04.04.2022
harmonogram gr.6 - aktualizacja 04.04.2022
harmonogram gr.7 - aktualizacja 04.04.2022
harmonogram gr.8 - aktualizacja 04.04.2022
harmonogram gr.9 - aktualizacja 04.04.2022
Zapytanie ofertowe zk 01 2021 bp
Załącznik 2_Oświadczenie o spełnianiu wymagań
Załącznik 3a_Doświadczenie Wykonawcy
Załącznik 3b_Doświadczenie Wykonawcy
Załącznik 4a_Doświadczenie trenerów
Załącznik 4b_Doświadczenie trenerów
Załącznik 5_Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
Załącznik 6_Wymagania w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr ZK/01/2021/BP
______________________________________________________
ROZEZNANIA RYNKU:
ROZEZNANIE RYNKU USŁUGA PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA CATERINGU RR/01/2021/BP
Rozeznanie rynku RR/01/2022/BP