Strona projektu
Celem Projektu jest zwiększenie dostępności do wysokiej jakości, włączającego kształcenie na obszarze Województwa Lubelskiego oraz wzrost kompetencji w zakresie: kompetencje cyfrowe DigComp 2.2./ Tworzenie start-upów/ Kreatywność i innowacyjność / Robotyka i związany z tym wzrost szans edukacyjno- zawodowych u 228 uczniów mieszkających /uczących się na terenie Województwa Lubelskiego, znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
Rekrutacja nadal trwa!!
Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby, które spełniają kryteria grupy docelowej do udziału w naszym projekcie.
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że 01.01.2024 r. rusza rekrutacja do projektu "Mission Possible".
Dokumenty niezbędne do rekrutacji znajdą Państwo w zakładce "Dokumenty do pobrania", która znajduje się po lewej stronie ekranu.
Biuro projektu: ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin, piętro I, pokój 602 a czynne w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
Celem Projektu jest zwiększenie dostępności do wysokiej jakości, włączającego kształcenie na obszarze Województwa Lubelskiego oraz wzrost kompetencji w zakresie: kompetencje cyfrowe DigComp 2.2./ Tworzenie start-upów/ Kreatywność i innowacyjność / Robotyka i związany z tym wzrost szans edukacyjno- zawodowych u 206 uczniów (110 K,96M) mieszkających /uczących się na ternie WL, znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
Rezultatem realizacji projektu będzie: Uzyskanie Kompetencji/kwalifikacji po opuszczeniu programu przez 206 Uczniów (110 kobiet, 96 mężczyzn),
Dofinansowanie projektu ze środków UE: 255 382,50 zł
Całkowita wartość projektu: 300 450,00 zł
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Projekt skierowany jest do Uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w województwie lubelskim, z gmin zagrożonych marginalizacją lub miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze znajdujących się z w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej tj. spełniających co najmniej jedną z następujących przesłanek:
- posiadanie Orzeczenia o niepełnosprawności w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- posiadanie Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, wydanego przez publiczną Poradnię psychologiczno-pedagogiczną wydane na podstawie
Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.-Prawo oświatowe
- pochodzenie Ucznia z rodziny wielodzietnej, tj.mającej na utrzymaniu troje lub więcej dzieci w wieku do ukończenia 18 roku życia, w wieku do
ukończenia 25 roku życia w przypadku gdy: dziecko uczy się w szkole do dnia 30 września następującego po końcu roku szkolnego w którym jest
planowane ukończenie nauki lub w przypadku gdy dziecko uczy się w szkole wyższej do końca roku akademickiego w którym jest planowane ukończenie
nauki
- posiadanie przez Ucznia statusu osoby przebywającej w pieczy zastępczej lub opuszczającej pieczę zastępczą, o której mowa w Ustawie z dnia 9 czerwca
2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- posiadanie przez Ucznia statusu dziecka pozbawionego całkowicie,częściowo lub okresowo opieki rodzicielskiej
- wychowywanie się w rodzinie niepełnej
- pobieranie przez jedno z Rodziców/Opiekunów prawnych (w o kresie zasiłkowym obejmującym miesiąc rozpoczęcia udziału w projekcie) świadczeń
rodzinnych na podstawie Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
- Uczniowie z doświadczeniem migracji
Formularz zgłoszeniowy - Załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnieniu kryteriów - Załącznik nr 2
Oświadczenie - przetwarzanie danych - Załącznik nr 3
Oświadczenie - brak zaangażowania w innych projektach - Załącznik nr 4
Ankieta potrzeb Osoby Niepełnosprawnej
Testy - Rekrutacja
Dodatkowe załączniki:
Imienna Lista gmin zagrożonych trwałą marginalizacją
Lista miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze