30 stycznia 2024

Projekt "Nowa jakość kształcenia"

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dnia 27.10.2023 r. podpisaliśmy Umowę na dofinansowanie projektu "Nowa jakość kształcenia"

Projekt skierowany jest wyłącznie do osób dorosłych spełniających wszystkie poniższe warunki:

a) pracują, zamieszkują lub przebywają na terenie województwa lubelskiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego

b) posiadają umiejętności podstawowe (rozumienie i tworzenie informacji, rozumowanie matematyczne, umiejętności cyfrowe), odpowiadające poziomowi nie wyższemu niż 3.poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji

c) zgłaszają z własnej inicjatywy chęć podnoszenia,uzupełnienia umiejętności, kompetencji

Co najmniej 50% Grupy Docelowej stanowią:

a) osoby starsze i/lub

b) osoby o niskich kwalifikacjach i/lub

c) osoby z niepełnosprawnością

Grupa docelowa projektu to co najmniej 30% osoby dorosłe, korzystające w Polsce z ochrony czasowej

Projekt zakłada objęcie wsparciem 60 osób, każda z osób będzie mogła skorzystać z max.2 szkoleń

CEL GŁÓWNY:  wsparcie procesu uczenia się przez całe życie oraz podwyższenie poziomu umiejętności w zakresie: rozumienie i tworzenie informacji/ rozumowanie matematyczne/umiejętności cyfrowe


Informacja o rozpoczęciu rekrutacji oraz dokumenty rekrutacyjne pojawią się na stronie już wkrótce!

Zachęcamy do odwiedzania naszej strony.



Czym żyje LBS

Aktualności

18 kwietnia 2024

Nowy Projekt "Włączamy Lubelskie"

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dnia 17.04.2024 r. podpisaliśmy Umowę na dofinansowanie projektu "Włączamy Lubelskie"

Zobacz więcej
18 kwietnia 2024

Nowy Projekt "Akcja Rewitalizacja"

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dnia 17.04.2024 r. podpisaliśmy Umowę na dofinansowanie projektu "Akcja Rewitalizacja"

Zobacz więcej
7 lutego 2024

Lubelska Szkoła Biznesu podpisała List Intencyjny z Instytytem Badań Edukacyjnych

Zobacz więcej
Masz pytania lub indywidualne potrzeby szkoleniowe?
Zadzwoń: +48 (81) 445 46 60
lub napisz: info@lbs.pl
Kontakt

Dziękujemy za zaufanie

Partnerzy